Sunday 3 June 2018

VIVIX® MELAMBATKAN PENUAAN PADA TAHAP SELULAR

VIVIX®  MELAMBATKAN PENUAAN






APAKAH  VIVIX™

Vivix adalah Minuman Botani yang lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum , Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Unggu.

Hanya  VIVIX mengandungi adunan Fitonutrien Proprietari  ( yang terdapat dalam  anggur Muscadine yang sukar ditemui ) ,  dan Resveratrol ,  menghasilkan  ramuan yang 10X lebih aktif dari hanya Resveratrol  sahaja  dalam melambatkan mekanisma penuaan .


Apa Keistimewaan  Vivix Shaklee 


Shaklee menghasilkan Campuran  Proprietari Saintifik Termaju yang berasaskan Anggur Muscadine , iaitu salah satu buah-buahan yang paling sukar diperolehi dan  paling berkuasa .

Anggur Muscadine mengandungi rangkaian lengkap  Polifenol  yang juga  ditemui dalam anggur lain, tapi , uniknya anggur Muscadine ini mengandungi  pekatan luar biasa  ASID  ELAGIK  dan  ELAGITANIN ,  ( yang   tidak  terdapat  dalam anggur lain ) ,    yang bila digabungkan dengan Polifenol akan menghasilkan  kuasa antioksidan yang sangat hebat .

Proses pengekstrakanya berpaten untuk mendapatkan  kepekatan yang tinggi serta mengekalkan Bioaktif Polifenol .


Di dalam satu penemuan utama , kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif vivix  berupaya mengaktifkan  pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Di dalam kajian makmal, ramuan vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada  empat mekanisma utama  penuaan pada tahap sellular .


Empat Mekanisma Penuaan  Pada  Tahap Selular. :


1. KEROSAKKAN  DNA:

Setiap hari , setiap sel  badan kita diserang oleh  hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik  dan menghasilkan satu "typo"  (kesilapan  dari yang asal)  yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan vivix  melindungi dan memperbaiki DNA sel .




2.  PENGAWALAN GENETIK :

Pengawalan genetik menyumbang kepada  kemorosotan ( deteriorasi )   umur pada tahap sellular .

Dalam satu  penemuan utama , Ujian Klinikal Terbaharu menunjukkan ramuan vivix  mengaktifkan  satu  pengawalan genetik utama  yang menolong melambatkan  penuaan tahap selular .



3.   PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL :


Dalam sel kita terdapat satu struktur yang di namakan  Mitochondria iaitu penjana  tenaga di dalam sel menghasilkan  tenaga  yang kita perlukan .
Apabila kecekapan mitochondria menurun  , fungsi sel juga turut menurun .

Ramuan vivix menggalakan  biogenesis ( pembentukan baru ) mitochondria  untuk meningkatkan  tahap tenaga di dalam sel .



4.  PENIMBUNAN PROTEIN AGE:

Penimbunan  berlebihan Protein AGE  ( Advanced glycation  End Products )  boleh  menyebabkan kerosakan sel tahap sellular  yang akan menggangu  keutuhan sel dan panjang umur .

Ramuan vivix  adalah 10 X lebih kuat dari Resviraterol ( kandungan unik anggor Muscadine )  untuk melambatkan pembentukan protein AGE .





VIVIX®   juga menolong memelihara kesihatan jantung , otak , sistem imune , kesihatan sendi , perlindungan antioksidan , peningkatan tenaga pada tahap selular , kesihatan dan kesejahteraan .

Nak lihat testimoni vivx klik DISINI.

So... apa tunggu  lagi ...jom kita nikmati hidup yang Allah anugerahkan sementara  ini sebaik-baik mungkin . 
Sihat itu cantik ..sihat itu rezeki , sihat itu nikmat..

Gunakanlah kecantikkan , rezeki dan nikmat itu untuk kebahgiaan dunia dan Akhirat.


Bagaimana nak dapatkan vivix ?
Mudah je ..klik je di bawah 








ATAU


Jika anda perlukan rundingan , boleh hubungi  mama di  


MAMAZAI  ( SHAKLEE  ID: 1212672)


http://www.wasap.my/60192523868


Page : vitamincantikanda
FB :  zainab saleh

DAFTAR AHLI UNTUK HARGA ISTIMEWA !


KAWASAN COD  :

Bandar Tasik Puteri / Green Valley /Bandar Country Homes/Rawang/Kuang.


Lain-lain Kawasan:

CITY LINK












































No comments:

Post a Comment

PERSEDIAAN AWAL UNTUK WANITA MENGANDUNG DENGAN SIHAT

    Apakah perkara yang perlu diberi perhatian sebelum anda dan pasangan mencuba serta merancang untuk mengandung? Persiapan mental dan fi...