Friday 19 May 2017

TESTIMONI " VIVIX "

SIHAT BERTENAGA  DI USIA  EMAS.

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera .

Kali ini mama nak share bagaimana mama sekeluarga terjebak dalam kanchah SHAKLEE ini.
Sekitar tahun 2012  mama telah mengalami sakit saraf yang agak kronik. Rawatan pada waktu tu hospitalah. Appointment demi appointment , rawatan demi rawatan , hospital dah jadi rumah nombor dua . Tapi cam tu jugak , hanya bertahan.

Tapi setelah mama berkenalan dengan vivix dan dah jatuh cinta denganya , tak boleh tak ada , dah jadi macam wajib mengambilnya setiap pagi. alhamdulillah mama dah boleh berjalan macam biasa, kembali berfungsi sebagai ibu kepada 3 hero , guru dan isteri yang sempurna alhamdulillah.

Percaya atau tidak dalam usia mama yang dah menjangkau 56 tahun , mama masih mampu memanjat tangga bangunan hingga ke tingkat 2 tanpa berhenti untuk ke kelas , dan mama akan mengajar selama 1 jam tanpa duduk. sebab mama tak biasa mengajar sambil duduk. Mama bersyukur sangat kerana telah bertemu dengan tonik ajaib ini .

Pesanan sayang mama zai  kepada anda yang masih mempunyai ibu dan ayah..tengok-tengokkanlah mereka. jagalah kebajikan mereka , Kerana Tiada Kita Tanpa Mereka.
Jangan biarkan mereka merasai apa yang  mama telah lalui.. Perit tau nak berjalan jauh tak daya , nak solat pun tak mampu berdiri...pendek kata semuanya terbatas..

Tapi kini semuanya tinggal kenangan. Mama kini dah sihat alhamdulillah..Terima kasih Allah kerana temukan mama dengan vivix..


ViViX

Didalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif ViViX  berupaya mengaktifkan  pengawalan utama genetik  yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

Ia memberi impak kepada  empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular.

4 mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular  

Kerosakan DNA:
Ramuan ViViX  melindungi dan memperbaiki sel sehingga keperingkat sellular DNA.

Pengawalan Genetik :
Ramuan ViViX   menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel:
Ramuan ViViX menggalakkan  biogenesis ( pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tahap pengeluaran tenaga dalam sel.

Penimbunan Protein AGE :
Ramuan ViViX adalah 10 X lebih kuat dari resveratrol ( kandungan unik dalam anggur "Muscadine") untuk melambatkan pembentukan Protein AGE.
[ AGE ( Advanced glycation ends product ) ] -  menyebabkan kerosakan tahap sellular.
ViViX juga menolong /membantu/menjaga serta memlihara:


kesihatan jantung.
kesihatan otak,
kesihatan sistem imune.
Kesihatan sendi , saraf serta tulang,
Perlindungan antioksidan,
Peningkatan tenaga pada tahap sellular,




Nak dapatkan ViViX dengan penjimatan harga 


Hubungi mama

Pm/Whatsapp :
0192523868
FB : Zainab saleh
Page : Rencah kehidupan


No comments:

Post a Comment

PERSEDIAAN AWAL UNTUK WANITA MENGANDUNG DENGAN SIHAT

    Apakah perkara yang perlu diberi perhatian sebelum anda dan pasangan mencuba serta merancang untuk mengandung? Persiapan mental dan fi...