Tuesday 31 January 2017

SAYA PENGEDAR SHAKLEE RAWANG DAN BANDAR TASIK PUTERI .

Assalamualaikum !
Saya adalah pengedar sah  Shaklee Malaysia ,

ID number  :( 1212672 ) 

Jika  anda memerlukan vitamin semulajadi untuk kesihatan , kecantikan dan  kecergasan boleh hubungi saya....
Saya beroperasi di kawasan Rawang dan Bandar Tasik Puteri .
Untuk seluruh Malaysia , perkhidmatan melalui pos.


Di sini kami menawarkan supplement SHAKLEE  antaranya seperti :

Set kecantikan ,
Set kesuburan,
Set kehamilan,
Set penyusuan,
Set berpantang,
Set Ekema/Resdong/Asma,
Set kanak-kanak,
Set kurus,
Set tambah berat badan,
Set Kencing Manis,
Set Darah Tinggi,
Set Buasir,
Set Migrain,
Set Sendi / Tulang dan lutut,
Set Jantung sihat,
Set Barah.



                             _______________________________________________
SET DETOKS

                                   _________________________________________
Terdapat juga produk pembesihan wajah, produk cucian harian untuk rumah ,produk imunisasi untuk meningkatkan daya tahan tubuh melawan  penyakit , produk menurunkan kolestrol badan  dan lain-lain.
Jika berminat .. hubungi saya sekarang.

Kalau tak perlukan sekarang , mungkin bila-bila anda perlu boleh hubungi saya ..

#jagasihatsebelumsakit.

Terima Kasih kerana sudi membaca.

Call /sms / whatsapp / tele.  :0192523868.
fb: zainab saleh .
Email : zainabintisaleh@gmail.com





No comments:

Post a Comment

PERSEDIAAN AWAL UNTUK WANITA MENGANDUNG DENGAN SIHAT

    Apakah perkara yang perlu diberi perhatian sebelum anda dan pasangan mencuba serta merancang untuk mengandung? Persiapan mental dan fi...